Офісно-складські приміщення

 

При втіленні проектів офісно-складських комплексів для забезпечення логістики, дуже важливим є комфорт експлуатації приміщення, а також хороша транспортна доступність. Завдяки гарній транспортній доступності комплексу, у нього в наявності є зручні під’їзди для орендарів. Але, в основному, цей критерій до уваги не береться.

 

Найчастіше, нові комплекси з’являються на відстані близько 5 – 10 км від обласного центру. Під такі офісні приміщення прекрасно підходять радянські складні будівлі, які після євроремонту зможуть на рівних конкурувати з нинішніми аналогами.

 

Якщо говорити про плюси таких будівель, їх достатньо. По-перше, це поєднання офісу і складу на одній території. По-друге, зменшення витрат на комунікацію і поліпшення працездатності. Так само, це розміщення в цих же комплексах представників клієнта логістичного оператора, що дозволяє продуктивно сприяти. До негативної сторони відноситься транспортна розв’язка, не завжди найзручніша для співробітників комплексу та відсутність обсутройства місцевості. Але дані мінуси рідко враховуються при будівництві, адже основним завданням є побудова багатофункціонального будівлі.

 

Найчастіше, нові складські комплекси, побудовані в Києві і інших областях, робляться не для конкретного клієнта, без урахування всіх особливостей. У таких випадках, девелоперам доводиться закладати приблизні обсяги площ комплексу. Тобто, пропорції офісної та мезоніну частини приміщення робляться навмання. Багато логістичні комплекси, побудовані за останні 5 років в Київській області, мають пропорції від 5% до 25% або більше. Не можна точно сказати, чи краще мати недолік місця на складі, пристроюючи, по можливості, додаткові приміщення, або мати величезну порожню територію, не знаючи що з нею робити.

 

Хто вчинив правильно – з’ясувати до кінця неможливо. Той, хто побудував невелику кількість офісів, обмеживши себе в підписанні договору з клієнтами, які потребують офісному приміщенні побільше. Або ж той, у кого більша територія офісних складів, але клієнтами вона не використовується.

 

Насправді, наймудріше рішення – проектувати приблизно від 7% до 10% приміщення офісу по відношенню до складу. Так само, можливість добудувати офісне приміщення без шкоди комплексу – теж хороший вибір. Але на даний момент, потреба в додаткових офісних приміщеннях у орендарів Києва повністю відсутня і такі площі зараз пустують.

 

Безліч чинників впливають на вибір логістичного центру клієнтом, таких як: опалення, вентиляція, наявність пожежної системи, інтернету і телефонних ліній, гарного освітлення і багато іншого.

 

Так що, девелопери повинні знати всі найдрібніші нюанси логістичних комплексів, впізнавані з досвідом або обговорювані з консультантами по нерухомості.